مراکز عابر پیاده اروپا شگفتانگیز هستند، اما ماشینها آنها را قادر می…
페이지 정보
작성자 Lynette 작성일24-12-19 18:00 조회28회 댓글0건본문
ازدحام جمعیت در مرکز عابر پیاده آگروپولی، ایتالیا، در تعطیلات آخر هفته
برد تمپلتون بسیاری از شهرهای اروپایی، و تعداد کمی از شهرهای آمریکای شمالی، دارای مناطق عابر پیاده در مرکز شهر خود هستند. اروپا این کار را بهتر انجام می دهد، و این مناطق معمولا مکان های پر جنب و جوشی هستند، مملو از جمعیت و انرژی، به ویژه در تابستان، و حتی پس از بسته شدن اکثر فروشگاه های خیابان ها. اکثر رستوران ها میزهای خود را بیرون دارند و تا پیاده روها، خیابان ها و میادین امتداد دارند و دیدن رستورانی که یک ساعت در بیرون برای میز منتظر است اما داخل خالی است، طبیعی است.
فوقالعاده است، و تعدادی از شهرهای آمریکای شمالی حتی انواع آن را در طول کووید امتحان کردند، اگرچه بسیاری از آنها کاهش یافتهاند، تا حدی به دلیل تماسهای تجار در این خیابانها که میترسند ترافیک خودرو را از دست داده باشند. گردشگاه خیابان ایالتی 10 بلوکی سانتا باربارا برای بازگشت به ترافیک خودروها تحت فشار است و مسیرهای دوچرخه سواری رفته و بازگشته اند. ایالات متحده نتوانسته است آنچه را که اروپا دارد تکرار کند.
حتی اروپا هم درباره آن بحث می کند. بخشی از لیون همیشه مناطق عابران پیاده بوده است، اما فراخوان جدید برای تبدیل کل شهر داخلی مخالفانی دارد. استراسبورگ، که خود را «پایتخت کریسمس» مینامد، کل هسته داخلی خود را به مدت یک ماه به روی خودروها میبندد، اما در بقیه سال نیز مناطق عابران پیاده بزرگی دارد. نکته کلیدی این است که توده بحرانی مردم را برای حفظ انرژی جذب کنیم. جای تعجب است که بسیاری از شهرها آن را در خیابانهای خردهفروشی خود نگهداری میکنند، حتی پس از بسته شدن تقریباً تمام خردهفروشیها - و عجیب است که این خردهفروشها در حالی که انبوهی از مردم راه میروند، بسته بمانند.
ماشینها در ترافیک گیر کردهاند و سعی میکنند مردم را به مرز عابر پیاده در آگروپولی بیاورند
برد تمپلتون به جز در باریک ترین خیابان ها، مناطق عابران پیاده اروپا عاری از خودرو نیستند. تقریباً همه برای افراد محلی و تحویل در اواخر شب و در دوره های دیگر باز است. بسیاری از آنها "مناطق ترافیک محدود" هستند که در آن فقط برخی از خودروها، مانند خودروهای ساکنان منطقه و مهمانان هتل، مجاز هستند. آنها می توانند تعداد کمی ماشین داشته باشند، اما آهسته حرکت می کنند و بسیار کمتر از زمانی که کاملاً باز بودند. ماشینهای زیادی هم در خیابانها پارک شدهاند، زیرا در این مناطق قدیمیتر مکانهای زیادی برای پارک وجود ندارد، به جز زیر زمین.
اطلاعات بیشتر از F
برد تمپلتون بسیاری از شهرهای اروپایی، و تعداد کمی از شهرهای آمریکای شمالی، دارای مناطق عابر پیاده در مرکز شهر خود هستند. اروپا این کار را بهتر انجام می دهد، و این مناطق معمولا مکان های پر جنب و جوشی هستند، مملو از جمعیت و انرژی، به ویژه در تابستان، و حتی پس از بسته شدن اکثر فروشگاه های خیابان ها. اکثر رستوران ها میزهای خود را بیرون دارند و تا پیاده روها، خیابان ها و میادین امتداد دارند و دیدن رستورانی که یک ساعت در بیرون برای میز منتظر است اما داخل خالی است، طبیعی است.
فوقالعاده است، و تعدادی از شهرهای آمریکای شمالی حتی انواع آن را در طول کووید امتحان کردند، اگرچه بسیاری از آنها کاهش یافتهاند، تا حدی به دلیل تماسهای تجار در این خیابانها که میترسند ترافیک خودرو را از دست داده باشند. گردشگاه خیابان ایالتی 10 بلوکی سانتا باربارا برای بازگشت به ترافیک خودروها تحت فشار است و مسیرهای دوچرخه سواری رفته و بازگشته اند. ایالات متحده نتوانسته است آنچه را که اروپا دارد تکرار کند.
حتی اروپا هم درباره آن بحث می کند. بخشی از لیون همیشه مناطق عابران پیاده بوده است، اما فراخوان جدید برای تبدیل کل شهر داخلی مخالفانی دارد. استراسبورگ، که خود را «پایتخت کریسمس» مینامد، کل هسته داخلی خود را به مدت یک ماه به روی خودروها میبندد، اما در بقیه سال نیز مناطق عابران پیاده بزرگی دارد. نکته کلیدی این است که توده بحرانی مردم را برای حفظ انرژی جذب کنیم. جای تعجب است که بسیاری از شهرها آن را در خیابانهای خردهفروشی خود نگهداری میکنند، حتی پس از بسته شدن تقریباً تمام خردهفروشیها - و عجیب است که این خردهفروشها در حالی که انبوهی از مردم راه میروند، بسته بمانند.
ماشینها در ترافیک گیر کردهاند و سعی میکنند مردم را به مرز عابر پیاده در آگروپولی بیاورند
برد تمپلتون به جز در باریک ترین خیابان ها، مناطق عابران پیاده اروپا عاری از خودرو نیستند. تقریباً همه برای افراد محلی و تحویل در اواخر شب و در دوره های دیگر باز است. بسیاری از آنها "مناطق ترافیک محدود" هستند که در آن فقط برخی از خودروها، مانند خودروهای ساکنان منطقه و مهمانان هتل، مجاز هستند. آنها می توانند تعداد کمی ماشین داشته باشند، اما آهسته حرکت می کنند و بسیار کمتر از زمانی که کاملاً باز بودند. ماشینهای زیادی هم در خیابانها پارک شدهاند، زیرا در این مناطق قدیمیتر مکانهای زیادی برای پارک وجود ندارد، به جز زیر زمین.
اطلاعات بیشتر از F
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.